Firqə

0
0

Salam aleykum va rahmatullah. sizi həm dəvət həm də sual vermək istəyirəm. Demək istəyim odur ki Aləmlərin rəbbi bizə firqə firqə (dəstə) olmamağı bizə qanun etdi.
Allah azzə və cəllə buyurur:

‎13. Allah Nuha tövsiyə etdiyini, sənə vəhy etdiyimizi, İbrahimə, Musaya və İsaya tövsiyə etdiyimizi sizin üçün də dində qanun etdi: “Dinə doğru-düzgün etiqad edin və onda bölünüb firqə-firqə olmayın!” Sənin dəvət etdiyin tövhid müşriklərə ağır gəldi. Allah istədiyi kəsi Özü üçün seçər və Ona üz tutanı Özünə tərəf yönəldər.

Aləmlərin rəbbi onların ixtilaf içində olduğunuda bizə bildirib. zuxruf surəsi 65 ci ayəsində. və onları böyük bir əzab gözləyir.

‎65. Firqələr öz aralarında ixtilafa düşdülər. Ağrılı-acılı bir günün əzabından vay zalımların halına!‎

başqa ayədə

‎105. Özlərinə aydın dəlillər gəldikdən sonra firqələrə ayrılıb ixtilaf edənlər kimi olmayın. Onları böyük bir əzab gözləyir.‎
ali imran surəsi

Bu ayələrlərlə kifayətlənirəm. Allah azzə və cəllənin bu haqda başqa ayələridə var.

Və biz bu əmrlərin qarşısında eşitdik və itaət etdik deyirik
Necə ki möminlər belə deyərlər.

və mən özümə muslim deyirəm. necə Allah həc surəsində bizi müsəlman olaraq adlandırıb. şiələr,sünnülər,sələfilər olaraq deyil.

mən quran və səhih sünnətə tabe oluram. Allaha həmd olsun. Allah və Rəsulu nə deyirsə onu deyirəm.
mən Alimlərə yox Allah və rəsuluna tabe oluram.
Sizdən soruşuram firqələrə bölünməyin dəlili nədir? Alimlərdən desəniz təbii ki mən bunu inkar edəcəm. Vəhyin yanında alim sözü heçnədi. Vəhyə tabe olan zatən vəhy ona gəldikdən sonra başqa kəlamlara tabe olmaz.

Əgər firqəylə bağlı dəlil desəniz ki 73 firqə hədisi.

Bu hədis heç səhih deyil. Salam aleykum.

0
0

Aleykum salam ve rehmetullahi ve berekatuh. yazinizda evvel bir soz demisiz, sonra axirda oz sozunuzu inkar etmisiz. bizim aramizda behsin olmasi bizim ucun problem deyil. amma biz bele behs ederikse hec yana yetishmeyeceyik. ele ise eger behs etmek isteyirsinizse behsimizin zamanini seceliyik, yeni hansi gun, munazireni mueyyen etmeliyik ki, o behsden bashqa hec ne dansihilmasin, ucuncusu ise kiminle behs edilecekse onun adi ve kimliyi, oxuduqu dersler islam elmlerini ne qeder oxuyub ve s.
bu uc shey mueyyenleshenden sonra sizinle istediyiniz movzuda behs etmeye haziriq. amma bu shertle ki, qeyd etdiyimiz uc shert olsun. 1) munazirenin gunu deqiq teyin olsun ve saat necede harda. bu teyin olsun. 2) hansi movzuda munazire ve besh olunacaq. 3) behs eden kimdise onun elmi, ilahiyyat elmlerinden oxuduqu dersler ve s. deqiqleshsin o zaman biz haziriq.
siz evvel sozunuzde deyirsiz ki, Qurana ve sehih sunnete inanirsiz, sonda ise 72 firqe hedisini inkar edirsiz ki, o sehih deyil.
onun sehih olmadiqini bir kelme sozle deye bilmezsiniz, elinizde gerek resmi deliller ola ki, onun esasinda hemin hedisi batil edesiz. o yoxdusa bir kelme ile batil ede bilmezsiz. eger siz bele desez ve hec delil de getirmesez, o zaman biz de ozumuzden sizin dediklerinizi batil edirik ve s…
sizce behsimiz bele getse biz bir yere yetisherikmi? sozumuz bir-birimizi qane edermi? elbette xeyr!
biz hazirliqimizi elan etdik, novbe sizindi.

1 nəticə görsənir
Sizin cavabınız